Mamma Mia!
2014. október 23. írta: Néző Pont

Mamma Mia!

2014. október 8-án sikerült megnéznem (már hónapokkal előbb megvettem a jegyet) a darabot, így sajnos nem tudtam, hogy milyen szereposztással látom majd...
Az ABBA dalok elég furcsák voltak magyarul, miközben hallgattam őket az én fejem azért "szólt" az eredeti is.
A film után látva kissé hihetetlen volt Gallusz Niki ebben a szerepben (ilyen nagy lánya van...)m de ha ettől elvonatkoztattam, akkor nagyon rendben volt, a játéka, a hangja nagyon jó volt.  


Ezen az oldalamon nem kritikákat szoktam írni, csak "ajánlókat, rábeszélőket, lebeszélőket",  ezért abszolút szubjektív véleményeket írok. 

Az általam látott előadásból én Gallusz Nikit, Szerednyey Bélát, és Balogh Annát tudom kiemelni, szerintem ők nagyon jók voltak, hangban is játékban is. A filmben nekem  Meryl Streep -en kívül, a másik nagy kedvencem Christine Baranski volt Tanyía szerepében. Most viszont a Tanya-t alakító Ladinek Judit, aki nagyon csinos volt és nagyon jól álltak neki a jelmezek, mégsem volt rám nagy hatással, ellenben Balogh Anna , Rosie figurája nagyon tetszett, ezt a szerepet neki találták ki.
A Madáchban non-replika változatban mutatják be a Mamma Mia! musicalt, Tihanyi  Ákos békatalpas koreográfiája óriási volt, az nagyon jól sikerült! 
Amikor kiléptem a színházból, azt mondtam, hogy ez egy "jó buli volt"! Ennyi!
Néhány fotót készítettem én is a zenei ráadásról:

 

süti beállítások módosítása