Simon Tamás: Vérmacska
2014. január 03. írta: Néző Pont

Simon Tamás: Vérmacska

556421_366587426729481_199263984_n.jpg

Vavyan Fable könyveit az első megjelenésük óta olvasom (újra-meg-újra), igy természetes a Facebook oldalát is követem. Az oldalon az egyik dedikálásról készült képeket nézegetve figyeltem fel "Szöri"-re, aki szintén kért dedikát Meseanyótól, és cserébe adott is egyet..

Ezek után természetes volt, hogy azonnal beszereztem, és szintén azonnal kiolvastam Alfimacsek két kötetnyi történeteit..

Rögtön megfogott a kissé szabadszájú (trágár?) stílusa, nem tudtam letenni, muszáj volt tovább olvasni. Az első könnyben már néha kicsit soknak éreztem, de a második már sokkal szórakoztatóbb, szellemesebb volt, és ügyesen egyensúlyozott, teljesen élvezhető maradt az "alpáriságával" együtt is. Ja, és természetesen a Facebook oldalán kívül, Alfinak blogja is van. Tanultam egy új kifejezést is: Alfinista lettem.... Hát ez van..., majd kezeltetem magam.

"Alfium: a hülyeség kémiai reakcióba lépett egy macskával és rászabadult a világra. Szőrös ma azt mondta, hogy egy-két dolog meg fog változni, például lenyugtatólövedékez, vagy elad szervkereskedőknek Üzbegisztánba, a szőrömből pedig kesztyűt csinál. Szerinte teljesen retardált vagyok és esély sincs arra, hogy valaha normális leszek, úgyhogy neki is álltam szépen, módszeresen körbepisálni a házat. Mondjuk, ha rend lesz és fegyelem mostantól, akkor nem kell eladnia, mert elmegyek magamtól, esetleg olyasféle változások lesznek, hogy kikaparom a szemét, rászúrom a fogamra és azzal törölgetem a seggem. Mit képzel már? Tényleg, mit képzel Szőri, ez a balfék? Mert hogy Alfi, ez a két fröccsért kapott szőrgombóc mit képzel, arról igen részletes és cizellált képet kapunk a naplójából. Kezdve azzal, hogy ő maga az Atyaúristen, ősrobbanással, káosszal, macskarmaggeddonnal egyetemben. Alfium: úgy hat, mint a morfium. Függeni fogsz! Légy alfinista, különben kurva világ lesz!"

forrás: http://www.libri.hu/konyv/simon_tamas.vermacska-avagy-alfi-vilaguralomra-tor-1.html

A Vérmacska visszatér és töketlenül is tökösebb, mint valaha. Tisztában vagyok vele, hogy a második részek, azok mindig szarabbak, mint az elsők. Azzal is tisztában vagyok, hogy ez most nem így lesz. Már csak azért sem, mert tanultam az első kötet hibáiból (ha voltak egyáltalán hibái) és tanultam abból is, hogy Szőrire nem szabad semmit bízni, mert mindent elszúr. Alfi, ez a két fröccsért vásárolt macskaátok ugyanott folytatja a naplóját, ahol abbahagyta. Elhozza a kurva világot, de ehhez most a világnak is lesz egy-két szava.

. forrás: http://www.libri.hu/konyv/simon_tamas.vermacska-2-avagy-a-vilaguralom-alfira-tor-1.html

Nagyon tudom ajánlani mindenkinek, akinek macska a lakótársa (én az enyémmel, azóta sokkal "empatikusabb" vagyok!

kc3a9p.jpg

"Mondom, jó cica leszek egy percig, ha megpróbálsz normális lenni életed hátralévő részében, de kiegyeztünk döntetlenben, tehát marad minden a régiben, és természetesen nem úsztam meg az unalmas, ámde szar történetet, miszerint a Kispál és a Borz volt a kedvence, és most vége van, és most mi lesz a világgal, és egyébként is, minden emléke ahhoz fűződik, és elvették tőle azon kevés dolog közül az egyiket, amit tiszta szívéből szeretett, és láttam, hogy már könnyezik, mondom, legalább próbálj meg úgy viselkedni, mintha férfi lennél, hát majd hallgatod őket cédén, na, akkor megint sikítozott, hogy az nem olyan, meg ott lenni milyen jó, meg ott lett szerelmes egyszer a koncertjükön, mondom, teljesen mindegy, mert minden elmúlik egyszer, ennyi idősen lehetne már ennyi eszed, te ostoba köcsög, mert ha minden örökké tartana, akkor az idők végezetéig szenvednél a magánytól, így pedig még csak maximum 40 évig. Azt mondta, hogy én aztán nagyon fel tudom dobni az ember hangulatát, kissé pikírten megérdeklődtem ekkor tőle, hogy miért kicsit szomorkás a hangulatod máma?, erre elküldött a zivataros picsába, hogy más lelkét gyalázzam, ne az övét."

süti beállítások módosítása