Az évad leginkább várt bemutatója -My Fair Lady
2016. október 04. írta: Néző Pont

Az évad leginkább várt bemutatója -My Fair Lady

bce6f-20161001_181927.jpgMindig is hangsúlyozom, hogy nem vagyok kritikus, csak leírom a véleményemet, ahogy a barátaimnak is elmesélem és ennyi. Olvastam, sokan írták, hogy fergeteges, nagyon jó a My Fair Lady. Nekem szombaton sikerült megnézni és vártam, hogy majd magával sodor, visz magával az előadás, hiszen a szereplők kitűnőek, a darabot, a filmet jól ismerem. Hát lehet, hogy már öreg vagyok, de engem zavart az újrafordítás, a csudijó helyett, a gyö-nyö-rű, a Várj Te gaz Henry Higgins helyett a Sírsz Te még Henry Higgins, A Lenn délen édes éjen édent remélsz.szöveg helyett, nem is értettem mit mondtak… Klasszikus rendezés volt, aminek örültem, a díszletet nagyon bravúrosan megoldották a Centrál Színház csöpp színpadán, a jelmezek is klasszikusak voltak, nagyon tetszettek. Igazából a színészek, táncosok is megtettek mindent, Nem lehet panasz, de nálam elmaradt a katarzis.

Alföldi egyes jelenetekben nagyon komfortosan, szinte rászabottan játszotta a megrögzött agglegényt, aki semmibe veszi a nőket, csak a munkája köti le, poénjait jól időzítetten, élvezettel mondta, de látszott rajta, hogy izgul, szorong, hogy az ének és a tánc rendben menjen, túl legyen rajta. Nem volt vele semmi gond, hozta a Tőle elvárhatót, aki mindig maximalizmusra törekszik. Tőle láttam először, hogy az Anyjával való viselkedésének árnyalásával teszi érthetőbbé a professzor emberi kapcsolatainak alakulását.

 

Tompos Kátya szépen énekelt, bár a szöveget nem mindig értettem, virágáruslányként nem volt hiteles számomra. Az igazi meglepetés nekem Magyar Attila volt. Eliza apjának jeleneteit mindig unalmasnak találtam, legyünk már túl ennek az undorító fráternek a részein.. Magyar Attila volt az első (film, előadások közül), aki megmutatta a figura humorát, jó volt a tánc, az ének is. Verebély Iván egy pici jelenete is szenzációs volt. Látok rá esélyt, hogy még változni, érni fog az előadás és akkor majd jobban viszi magával az előadás lendülete, az olyan időseb korosztályt is,mint én, a fülemben lévő megszokott szöveg nélkül is. Összességében minden rendben van az előadással, mindenki jól teszi a dolgát, de (túl a megszokott szövegek hiányán) nekem hiányzott mégis valami plusz, ami igazi élménnyé tette volna.. Sajnálom..

 

 

 

süti beállítások módosítása