Szilveszteri - Az Őrült Nők Ketrece
2015. január 01. írta: Néző Pont

Szilveszteri - Az Őrült Nők Ketrece

344e6-10392376_685074841539747_4530998287041744656_n Az Örült nők Ketrecét a főpróba és a premier óta most néztem újra Szilveszter alkalmából. Amivel akkor elégedetlen voltam, most az tetszett a legjobban.. Most sokkal közelebb ültem a színpadhoz, lehet ez is számított. Az eltúlzottan erős smink miatt talán nem láttam jól nyáron Stohl András játékát, vagy talán azóta jobban magáévá tette a figurát, de most minden rezdülését, őszintének, hitelesnek éreztem, még jobban át tudtam érezni, hogy abszolút anyaként viszonyul élettársa fiához, illetve a kibékülési (szerelmi) jelenet is nagyon meghatott. Díva volt, háziasszony volt, feleség, anya, és teljesen életszerű és természetes volt, már nem kerestem a maszk alatt "Stohl Andrást", ő volt Zaza és kész. Külön tetszett, hogy aktualizálták szilveszterre és így még inkább érvényesült a darab nagyszabású show-hatása. Józan László még mindig brillírozik, igaz nagyon hálás szerepe van, de fantasztikusan csinálja és természetesen, a nem kis fizikai megterheléssel járó részeket is nagyon könnyedén teszi oda. Hevér Gábor, az elején kissé fáradtnak tűnt (nem csoda, hiszen előtte két Revizor előadáson volt túl), de aztán vitte magával a szerep és ez őt is felélénkítette, később már nyoma sem a kezdeti fáradtságnak. Így Szilveszterkor, abszolút helyénvalónak találtam a közönség megénekeltetését, és nagyon jó döntésnek találtam, hogy ezt darabot néztem meg ezen a napon. Nagyon jól szórakoztam!

süti beállítások módosítása