Julius Caesar - Vígszínház
2014. december 11. írta: Néző Pont

Julius Caesar - Vígszínház

fotó: Dömölky Dániel
A hivatalos premier előtti napon 2014. december 5-én láttam a Julius Caesar-t a Vígszínházban. Az első megállapításom az volt, hogy talán nem kellene többet "főpróbára" mennem.
A Vígszínházban a földszint 11. sor nem mondható rossz helynek, ahonnan láttam a darabot mégis sokszor nem értettem, amikor színészek (főleg László Zsolt, Hevér Gábor) beszélt, így aztán elég nehéz teljes képet alkotni az előadásról, ezért inkább meg sem próbálom. Szeretem László Zsoltot, nagyon sok előadásban láttam már, és tudom, hogy Alföldi Róbert "én-színészének" tartja őt, de ehhez szerephez (az érthetetlenség ellenére) kissé "túlkorosnak" találtam, nekem nem volt hiteles a játéka, Aki viszont nagyon tetszett és igazán vitt magával az előadás során az Stohl András volt.
Javarészt egyet kell értem a Magyar Narancs-ban megjelent kritikával. Alföldi Róbert általában egyértelmű, tisztán érthető jelképekkel dolgozik, de mikor először nem mindent értettem elsőre...
eredeti fordításban itt olvasható

süti beállítások módosítása